Mentsd meg a világot!
– Szerintetek mi lehet az a „szomjas oroszlán”? Apám azt írta, hogy „Keresd a szomjas oroszlánt, és használd a térképet!”.
– Itt a térképen van ugyan valami oroszlánfejszerű rajz, de nem tudom összerakni a dolgokat – motyogta Paul halkan.
– Itt bolyongunk körbe-körbe, mint a holdkórosok, és úgy érzem, hiányzik az utolsó puzzle-darabka, amely nélkül nincs meg a teljes kép – vált szenvedélyessé és türelmetlenné a lány hangja.
– Szomjas oroszlán?! Nem tudom. Biztos valami taverna, vagy valami késdobáló csehó tengerészeknek és halászoknak – gondolkodott Nikosz.
– „Kiskocsma a szomjas oroszlánhoz”, mi?! Ez jó! Illetve mégsem! Mert vegye tudomásul, Nikosz, hogy az én apám nem járt efféle helyekre!
– Hahaha! De még mennyire, hogy járt! – villantotta rá gúnyosan és fenyegetően a szemét. – Lehetséges, hogy én jobban ismertem a professzort, mint maga?!
Hogyan készült a kalandjáték?
Mindig törjük a fejünket valamin. Egy reggel az jutott eszünkbe: csináljunk az este látott kalandfilmhez hasonló hangulatú játékot, olyat, amiben az emberek a valóságban élhetik át a történetet. Akkor már javában tombolt a hidden objects láz, és persze temérdek számítógépes kalandjáték létezett. De olyat még senki nem készített, amiben valódi helyszíneken kell játszani. Nekiálltunk gondolkozni, hogyan és hol lehetne megvalósítani, és aztán meg is csináltuk.
Kik vagyunk?
Egy igazi csapat dolgozik azon, hogy szerethető és különleges legyen játék. Tervezőgrafikus készítette az arculatot, a dobozt, a fotókat, az ajánlófilmet, a weblapot stb. Az ismert írónő, Sheila Bruckner találta ki a fordulatos, izgalmas és humoros történetet. A német nyelvű verzió fordítását anyanyelvi szakemberre bíztuk. Sokat segítettek nekünk a magyar és a Görögországban élő barátaink is.
Legyél az elsők között, akik kézbe vehetik a játékot!
A prototípus elkészült, és túl vagyunk a teszteken. Vagyis többen végigjátszották már, és mindenki élvezte. Eddig önerőből a szabadidőnkben dolgoztunk rajta - most indulna a sorozatgyártás. A dobozok és a többi kellékanyag nagy mennyiségű nyomtatásához nagyobb segítségre volna szükségünk. Aki ehhez hozzájárul, hamarabb juthat a játékhoz, ráadásul a végső áránál olcsóbban. Köszönömajándékként ugyanis – többek között – komplett játékot adunk.
Hogyan segíthetsz?
Feltettük a projektünket a visionbakery.com oldalra, ami egy közösségi finanszírozással foglalkozó német weblap. Havonta 83 ezer látogató keresi fel csaknem félmilliószor. Négyféle összeggel tudsz támogatni bennünket:
Borostyánkő gyűrű
A nevedet támogatóként kiírjuk a weblapunkra
Igazán jó társaságba kerülsz, meglátod! Plusz küldünk neked egy hatalmas köszönömöt is!
Ezt választom!
5 euró
Zafírgyűrű
Dedikált fotó Korfuról
Egy meseszép, A4 méretű saját fotóval köszönjük meg a segítségedet! Akkor készítettük, amikor a játékon dolgoztunk a helyszínen.
A képet névre szólóan dedikáljuk. Akár be is keretezheted majd, és poszterként is használhatod.
Ezt választom!
12 euró
Smaragdgyűrű
A komplett kalandjáték papírtasakban
Gratulálunk! Tiéd a játék! Dobd a bőröndödbe, aztán irány Korfu! És utána ne feledd: ne a végső titkot áruld el a barátaidnak, hanem, hogy hol szerezhetik be ezt a szuper játékot, hogy ők is birtokába juthassanak a nagy felismerésnek!
Ezt választom!
30 euró
Gyémántgyűrű
A komplett kalandjáték exkluzív, arany színű díszdobozban
Szuper, hogy kényezteted magadat a szobadíszként is mutatós dobozzal. A nyaralás elmúltával a kedves emlékek újra előjönnek, amikor csak rápillantasz. De akkor is örülünk, ha gondolsz másokra is. Ilyen különleges ajándékkal nem minden évben lepheti meg az ember a barátait.
Ezt választom!
45 euró
A projekt lezárását követően postázzuk az ajándékot, és nem számolunk fel szállítási költséget. Ha a virtuális kalapozás nem lesz eredményes – bár erre gondolni sem merünk –, akkor minden támogatónk visszakapja a pénzét. De ebben az esetben nem biztos, hogy közkincs lesz ez az egyedülálló kalandjáték...